Monday, January 6, 2014

Druh kolov mise byla o pozn n klidn


Když jsem na E3 absolvoval předv děčku nov česk hry Take on Helicopters, prvn , co jsem se zeptal tvůrce, byla ot zka HW n ročnosti. forest fighters Přeci jen rozlehl krajina 60 kilometrů čtverečn ch nen jen tak.
Tehdy ještě odpovědět přesně neuměl, ale v souvislosti s dnešn m vyd n m digit lně distribuovan verze hry dorazila od Bohemia Interactive Studia zpr va s ofici ln mi požadavky na poč tač, na němž tyto civiln vrtuln ky l taj bez turbulenc . Zda mezi nimi je i ten v š, budete moci ověřit v druh polovině listopadu, na kdy je sl beno demo.
Kromě tr ninku jsem si vyzkoušel voln let nad městem Seattle a tak dvě ostr kolov mise. Zat mco voln l t n nad krajinou forest fighters bylo super pro koch n se okoln m prostřed m, koly už forest fighters vyžadovaly poměrně velk soustředěn . V prvn misi jsem osedlal lehk vrtuln k a zaletěl na m sto určen . Po přist n jsem coby pilot musel vystoupit ze sv ho stroje forest fighters a doj t pěšky na m sto setk n s partičkou drsn ch chlap ků s puškami, kteř mi vysvětlili, že budeme prov dět cvičen a j se budu muset za letu ř dit jejich slovn mi pokyny. N sledoval brut ln let těsně forest fighters nad vrcholky forest fighters stromů forest fighters a divok man vry při přist n a opětovn m vzletu. S touhle mis můžou m t probl m i zkušenějš piloti, protože l tat takhle n zko představuje slušnou zkoušku zručnosti, ale na druhou stranu je to pěkn v zva.
Druh kolov mise byla o pozn n klidnějš , nicm ně proch zka to taky nebyla. S vrtuln kem středn v hy bylo potřeba zaletět nad staveniště forest fighters uprostřed mrakodrapů Seattlu a zaviset se spuštěn m lanem nad bednami forest fighters s materi lem. Po přiv z n n kladu jsem musel postupně přepravit několik beden z m sta A do m sta B a zase opatrně vyložit. Tahle mise tedy nebyla o prudk ch man vrech, ale naopak o milimetrov m zvl dnut ovl d n vrtuln ku... [v ce brzy v dojmech]
Pozdrav zpoza kniplu vrtuln ku v oblac ch k dnešn mu vyd n hry. Přihlásit k Denn prehled Eurogameru . Souhn nejdulezitejsích událostí dne, dorucovaný kazdý vecer.
Pořadí forest fighters Starší Nejnovější Nejlepší Nejhorší Skóre -25 -10 -1 0 +1 +10 +25 Recenze Total War: Rome 2 Prvn česk po des tk ch hodin hran . Nahrává forest fighters se...
Může se vám také líbit... Prvn obr zky z Tomb Raider: Definitive forest fighters Edition 1 Nov velk Hitman zrušen, nam sto něj jen d l pro iPhone a Android 11 Na předěl vce Morrowindu do enginu Skyrimu pracuje 70 lid - ofici ln den ček 4 VOLBY 2013: Nejhorš zklam n a nejlepš studio roku? 48 Tegra K1 Unreal Engine 4 tech-dema 6
mobilní HD Redakce Kontaktujte nás Korporátní stránky RSS Další projekty Eurogamer.be Eurogamer.cz Eurogamer.de Eurogamer.dk Eurogamer.es Eurogamer.fr Eurogamer.it Eurogamer.net Eurogamer.nl Eurogamer.pl Eurogamer.pt Eurogamer.se Brasilgamer.com.br


No comments:

Post a Comment